Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

piątek, 7 października 2011

77. Semele po raz drugi

Drugą Semele skończyłam :))
Byłam mocno przeziębiona i właściwie większość czasu spędziłam 'odpoczywając' z drutami







Włóczka ta sama co poprzednio tylko inny kolor.
Jednak różnica jest.
Włóczka limonkowa jest bardziej 'mięsista', a szara ciut cieńsza.
Poza tym na limonkową zużyłam niecałe 4 motki, a na szarą 4 motki + 12m z piątego motka.
Robiło mi się bardzo dobrze, bo włóczka sama w sobie jest bardzo przyjemna. Na pewno jeszcze coś z niej zrobię :)

Druty te same: KP 4mm
Wymiary 250cm x 59cm czyli troszkę większa niż limonkowa.

Ale jak to się stało?? Wszystko robione tak samo jak w poprzedniej.....

49 komentarzy:

  1. Och jakie one są piękniusie. Ja też taką chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamarłam....nie dośc, że wzór przesliczny to i "mój" kolor włóczki i jak patrzę jak równiusieńko ja zrobiłaś to mi dech zapiera!! Prze-sli- czna!!

    Chyba powinnas cały czas być "przeziębiona':)))i jak najwięcej odpoczywac z drutami!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne dzieło, nie mogę się napatrzeć!
    Idę jeszcze podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i teraz nie wiem, która mi się bardziej podoba :)
    A tak naprawdę obie są śliczne, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są przepiękne! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurdeeeeele! Jakie to piękniste jest!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bliźniaczki chociaż takie inne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta limonka piękna, bo mi bardziej kolor pasuje, ale urokliwa ta ciemna jednako.

    OdpowiedzUsuń
  9. idealne są te chusty!! bardzo eleganckie i staranne aż chce się je wydrzeć ze zdjęcia :)))

    a różnica w rozmiarze może ma związek z "mięsistością"? może się tak nie naciągnęła przy blokowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne obie.
    Czy masz może dobry schemat tej chusty?

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie śliczne. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne! wręcz oczu oderwać nie mogę. Żebym tak jeszcze wiedziała jak to się robi.... Ach... Jeśli masz schemat na zbyciu to ja też bardzo chętnie reflektuję. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo Wam dziękuję za tyle miłych słów pod adresem Semele :))

    Sorry, ale schemat jest do kupienia na Ravelry(ktoś się napracował i nie mam sumienia odbierać mu zapłaty, wybaczcie), jest bardzo dobre tłumaczenie po polsku, pisałam o tym w poście "Moja Semele".

    OdpowiedzUsuń
  14. that´s pure beauty! great work done.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mi się ten wzór podoba - piękne Ci wyszły oba i nie ważne czy mniejszy czy większy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przymierzam się do zrobienia semele już któryś miesiąc, ale wydaje mi się bardzo trudna. Mam wrażenie, że sobie nie poradzę, bo robi się ją inaczej niż chusty, przez opisy których się przegryzłam. Ale jak patrzę na Pani działa, to nabieram ochoty i może się ośmielę. Są naprawdę rewelacyjne! Zapraszam na mojego bloga: www.knittedbymagic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oj kusisz , kusisz,.. Kusicielko..piękne Semele, piękne..:)mam ochotę porzucić Hyrnę, która wisi na drutach dzięki Tobie i zabrać się za to:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obydwa są przepiękne. Mam sentyment do tego szala.

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne są. bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDNIE wyglądają i zdjęcia pięknie je prezentują :)))
    oj niezwykle zdolne ręce dziergały te piękności!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba! Och, kiedy ja takie cuda będę umiała robić! Za nic nie kumam żadnych opisów....

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne,bardzo ładne.Bardzo mi się podoba,wprost zachwycająca.Pozdrawiam http://edytaknop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń