Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

czwartek, 15 września 2016

170. Powracam ....


.... czas najwyższy wrócić na bloga .... i posprzątać trochę .... zakurzyło się .... czy ktoś tu jeszcze zagląda ??

Nie było mnie tu dziesięć miesięcy. Przez ten czas dużo się wydarzyło ale nie będę wracać do tego co było kiedyś .... będzie w miarę na bieżąco ... no chyba, że coś wrzucę od czasu do czasu z zaległości :)

Może na początek pochwalę się torbą jaką zrobiłam na przełomie maja i czerwca, która całe wakacje mi towarzyszyła. Torba zrobiona jest metodą gobelinową na szydełku, w stylu mochila wayuu bag.








Poniżej etapy jej powstawania.



Jestem z niej bardzo zadowolona chociaż 'zjadła' mi sporo nerwów, było dużo prucia. Samo dno wyszło mi dopiero za piątym razem i skończyłam ją z postanowieniem "nigdy więcej". Jednak po czasie widząc jaka jest przydatna i jakie wzbudzała zainteresowanie gdziekolwiek się pojawiła, myślę "a może jednak jeszcze kiedyś ..." ;)

Szydełkować umiem od 6 roku życia (Babcia mnie nauczyła) ale ta metoda tapestry crochet dała mi nieźle popalić ... Od początku prowadzi się wszystkie nitki przerabiając jednym kolorem tak, żeby były w środku.

Podziwiam dziewczyny, które robią po kilka/kilkanaście takich worków.

Wykorzystałam włóczki jakie miałam w domu, przeważnie bawełna z domieszką wiskozy, tylko ta ciemna szara to merino z wiskozą.

58 komentarzy:

  1. Witaj.Miło,że wróciłaś do blogowania.
    Torba świetna.Mnie raczej nie po drodze z szydełkiem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Gosiu ja też wolę druty :)

      Usuń
    2. No projekty z szydełkowania naprawdę udane:) Szkoda, że mimo to nadal nie blogujesz, ale rozumiem to.

      Usuń
  2. Witaj:)
    Torba jest przecudowna!
    Dla mnie to kosmiczne wyzwanie, szydełko to ostateczność;) te torby są naprawdę świetne i niepowtarzalne:) Twoja wersja jest bardzo, bardzo ładna:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mnie też one urzekły i 'musiałam' taką mieć ;)

      Usuń
  3. Podziwiam umiejętności i cierpliwość! Dziel się swoją twórczością Alu jak najwięcej. To czysta przyjemność patrzyć na te cuda!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :) problem tkwi w tym, że robić mogę ale z pokazywaniem gorzej ;)

      Usuń
  4. Wracaj, wracaj. jako i ja wracam pomału :)!Torba piękna, nigdy jej nie zrobię chyba z braku czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja zostawiłam wszystko i męczyłam torbę ... po kilkakrotnym pruciu dna odłożyłam ale ciągnęło mnie do niej... po jakimś czasie wróciłam i dokończyłam, ufff ...

      Usuń
  5. Alusiu, oczywiście,że się tu zagląda!!!! Musisz z nami być, bo każdy w zamotanym towarzystwie ma swoje miejsce! Szczęka mi opadła jak zobaczyłam Twoją cudna torbę.Aż szkoda coś do niej wkładać,żeby wzoru nie zasłaniać. Trudno mi nawet sobie wyobrazić jak ją uczyniłaś i w którą stronę plotłaś.Jest po prostu zjawiskowa! Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi dziękuję :) nie jest aż taka skomplikowana ...
      Cieszę się, że pomimo długiej nieobecności nie straciłaś chęci aby tu zaglądać :)

      Usuń
  6. Pięknie tę torbę zrobiłaś, od wewnętrznej strony nitek nie widać, więc wrabianie wzorków łatwe nie było,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a no nie było łatwe... ale jakoś dałam radę :)

      Usuń
  7. Świetna torba! Też się do takiej przymierzam :) Mnie też babcia nauczyła robić na szydełku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zrób sobie, nie będziesz żałować :)
      może ja swoją wnuczkę też kiedyś nauczę ;)

      Usuń
  8. Torba bardzo ładna. W świetnie dobranej kolorystyce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) kolorystyka przypadkowa a okazała się dobrze dobraną ;)

      Usuń
  9. Powrót w wielkim stylu!
    Dobrze,że jesteś 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna torba! Rewelacyjne połączenie kolorów, też przymierzam się do wykonania takiej ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tak się 'samo' dobrało kolorki ;)

      Usuń
  11. Świetna torba! Bardzo mi się podoba. Zaintrygowałaś mnie tą metodą gobelinową, nie znałam jej... Patrząc na Twoją pracę aż chcę jej spróbować 😊 pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna " mochila bag " ! Żałuję, że nie umiem robić na szydełku . Świetnie dobrane kolory i wzór - PODZIWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaglądamy oczywiście. Dobrze, ze wróciłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba jest niesamowita. W niezwykły sposób dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście uważam iż dzisiaj najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego pojazdu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam :)
    Wspanialy blog i ciesze sie, ze tu trafilam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie porwóciłaś na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wygląda! Chciałabym się nauczyć robić takie kosze, mogłabym w salonie trzymać w nich koce czy gazetki :) Teraz kupiłam sobie włóczki z jaka. Myślisz, że nadadzą się na czapkę czy szalik? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym bardzo umieć tak szyć jak Ty. Podziwiam Twoje umiejętności, one są naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 9a202884f10d6338ffd2b36a14a9765b
    website kurma
    sms onay
    numara onay

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you for your explanation, very good content. 01cd15aefdffd2657bb64245c664e3d3
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne wykonane rękodzieła. Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że Pani już nie publikuje postów, bo znalazłam tu piękne prace.

    OdpowiedzUsuń