Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

piątek, 2 grudnia 2011

83. Komin w męskim wydaniu

Na prośbę syna wykonałam dla niego komin zamiast szalika.


w oryginale był komin zawijany, ja zrobiłam w wersji pojedynczej tylko dłuższy

i zbliżenie wzoru

Wzór: korzystałam z tego wzoru
włóczka: Rozetti First Class kolor 08, zużycie - około 1,5 motka
druty: drewniane KP 4mm

A dla córki rękawiczki z tej samej włóczki.
Tak wyglądają z jednej strony

a tak z drugiej


Troszkę krzywo to wyszło, ale najważniejsze, że w łapki ciepło ;))


Na drutach dalej ocieplacze, chociaż robię też przerywniki z całkiem innej dziedziny :))

27 komentarzy:

  1. super komin. bardzo męski :)
    rękawice śliczne i dziewczęce.
    towarzystwo dobrze wyposażone ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawiczki to prawdziwe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wzór komina i ładny. Rękawiczki super.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne rękawiczki i komin jest fantastyczny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. oj taki ocieplacz jest boski! w życiu bym nie pomyślała, że meni mogą tak kozacko wyglądać w "szyjogrzeju" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że synowie preferują kominy zamiast szalików :) Mój ma podobne upodobania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny blog, mnóstwo inspiracji!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aluszko, piękne są Twoje dziergadełka, takie dopracowane :)
    A rękawiczki... zgapię formę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie to rękawiczki bajer :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny komin, ale rękawiczek to szczerze zazdroszczę. I cierpliwości do dziergania takich wzorów też zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Alushka- komin fajny- dzięki wykorzystaniu tego wzorka- naprawdę męski..a rękawiczki--no rewelacja! zazdroszczę Twojej córce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam swojego chłopa namówić na komin, a on się nie zgadza :-/ Moze jak to cudo zobaczy, to mu przejdzie :-)

    OdpowiedzUsuń