Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

piątek, 25 listopada 2011

82. Moja Inspira Cowl

Trwa u mnie teraz faza kominowo - rękawiczkowa czyli czas robienia otulaczy na zimę.

Zauroczył mnie kiedyś pewien komin, chodził za mną długo, aż w końcu się do niego dobrałam.


Przeszukałam net, znalazłam wzór, który okazał się być darmowy, ale w j.angielskim więc niewiele mi to dało. Popytałam tu i ówdzie i .....zaczęłam robić


Pomocne okazało się forum robótkowe i pewne okienko. Dziękuję za pomoc :))

I tak sobie robiłam, miałam już połowę wysokości/długości komina, jak zorientowałam się, że coś mi tu nie gra, inaczej wychodzi ....... i olśnienie - źle robię każdy rządek w którym przechodzę na kolory, zamiast samych oczek prawych robiłam prawe i lewe i stąd ten szlaczek żółtych oczek....


jednak postanowiłam, że nie będę pruła, dokończyłam komin już dobrze

wyszedł taki jaki miał być, może zachodzić na ramiona....

i wcale nie musi....

a tutaj lewa strona, widać przeplatanie nitek

Dane techniczne:
Wzór: inspirowałam się na wzorze z Ravelry
Włóczka: żółta jakaśtam mieszanka wełny z akrylem na szpuli
kolorowa Delight Drops kolor 10 1 motek
Druty: drewniane KP 4mm
Wymiary: szerokość dołem 50cm, górą 33cm
wysokość 34cm

Jestem zadowolona :)) Niewykluczone, że powstaną takie kominy w innych kolorach :)

----------------------------------------------
DOPISANE
dla tych co nie korzystają z podanych wyżej linków podaję MIEJSCE [klikamy w słowo 'miejsce'] gdzie piszę więcej o robieniu tego komina. Jest też tam filmik do robienia ozdobnego dołu.

34 komentarze:

  1. Bardzo piękny wyszedł. Kolory wspaniale się uzupełniają. Podziwiam cierpliwość bo te miliony przeplatanych nitek niejednego potrafiłyby do szału doprowadzić :) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komin wyszedł fantastyczny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :))
    Ulcia to nie miliony nitek, tylko dwie, żółta i kolorowa i te dwie się tylko przekłada ...

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja! strasznie mi się podoba, podejrzałam na ravelry - mozliwosci kolorystyczne ogromne i praktycznie każdy inny może być:)) super.... tylko ten dół mnie intryguje... ten warkoczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o wiedziałam, że wyjdzie cudo i miałam rację :)) jest piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co?
    Marudzisz!! Z tymi lewymi oczkami jest świetnie!!
    A to mnie zainspirowałas! Delight Dropsa mam.....inne jakies tam tez, czas wyruszyc na poszukiwanie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny!!!! Śliczne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł połączenie jednego koloru z cieniowanym w formie takich przeplatających się prostokącików. Bardzo mi się spodobał. Ja nigdy nie ma pomysłu na takie włóczki melanże, średnio mi się to podoba w całości ale jak się to gdzieś fajnie upchnie to super.
    Gdybyś nie wspomniała o swojej pomyłce to nawet by się nie domyśliła że tak nie miało być. W ogóle komin jest kapitalny.

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniale dobrałaś te kolory, fajnie się przenikają, chyba pomyślę o podobnym kominie, pamiętam jak kiedyś robiłam taki sweter, albo podobny?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysł miałaś fantastyczny ;))) oryginalnie wyszło i to jest chyba największa zaleta tego komina ;))) bardzo równiutko Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie dobrane kolory! całość super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki przeplataniec będzie na pewno ciepły. I kolorki sympatyczne - takie ciepłe. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. pięny.. taki inny niz wszytskie.. niebanalny, no super..

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie szycie na drutach to czarna magia^ Ale tworzenie jest świetną rzeczą, i daje tyle sadysfaskcji... Wzorek b. ładny i na dodatek oryginalny. Widzę, że nasze blogi są o podobnej tematyce, więc zapraszam do mnie :) FlashArt.blog.onet.pl Może Cię coś zainspiruję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dziwię się, ze Ciebie zauroczył... Mnie również :) Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem zauroczona inspirą ;) a Twoja widzialam juz na forum ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspira faktycznie inspirujaca. Ogladajac projekty zrobione przez uczestnikow Raverly widze,ze taka sama pomylke jak Ty popelnilo duuuuzo wiecej rekodzielnikow, wiec nie martw sie- Twoja jest WSPANIALA!

    OdpowiedzUsuń