Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

piątek, 22 lutego 2013

116. Sweet Dreams ....po raz pierwszy mam nadzieję ;)


Jak ją ujrzałam pierwszy raz na blogu Ani wiedziałam, że chcę taką dla siebie :)
Gdy Ania zrobiła drugą i trzecią byłam zachwycona i zaczęłam podpytywać o stopień trudności i wykonanie.... bałam się, że nie dam rady.....
A kiedy zobaczyłam chustę u Ani po raz czwarty to nie wytrzymałam i ....... zaczęłam :)
Moje obawy okazały się na wyrost, chusta nie jest aż taka trudna zwłaszcza kiedy mogłam molestować Anię i dopytywać o rzeczy dla mnie nie zrozumiałe we wzorze.
Ania okazała anielską cierpliwość i oto jest, moja SWEET DREAMS.

UWAGA dużo zdjęć :)











Chociaż na zdjęciach widać co innego jest to kolor jasno miętowy, na żadnym zdjęciu nie widać choć w przybliżeniu tego pięknego koloru :( Nijak nie udało mi się uchwycić tej mięty.
Oczywiście do Ani to mi jeszcze ho,ho... daleko, ale mam swoją chustę :)
Lubię takie fasony szalo-chusty i w tym temacie nie jest to moje ostatnie słowo ;)

Wzór: Ravelry
Włóczka: Lace Drops kolor 7120 100 g = 800 m, zużyłam około 75 g czyli 600 m
Druty: KP drewniane 3,5 mm
Wymiary: Duża, większa od oryginału 195 x 52 cm

Dopadło mnie takie przeziębienie z nieżytem górnych dróg oddechowych, że przez kilka dni leżałam w łóżku. Nawet na druty nie miałam ochoty :( Ale już wychodzę na prostą, wczoraj dokończyłam właśnie tę chustę :))



74 komentarze:

  1. Oj śliczna jest, taka delikatna i zwiewna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Kolorem pewnie też zachwyca, mięta chyba zostaje w modzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydziergana prześlicznie, jak wszystko Twoje. Mam ją w planach, tylko po takich dziełach jak Twoje i Ani, obawy rosną... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludwiko zachęcam zrealizuj plany, będziesz zachwycona :) Dzięki :)

      Usuń
  4. Też mam nadzieję, że nieostatnia, bo śliczniutka, gratuluję !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna :-)
    Natchnęłaś mnie i teraz ja spróbuję zmierzyć się z tą chustą :-)
    Cudny kolor :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna! strasznie choruję na takie chusty, ale bardzo niedrutowa jestem, a drutowej mamy namówić nie mogę :/ więc tym bardziej zazdraszczam takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pokaż mamie te zrobione przez Anię to nabierze ochoty :)

      Usuń
  7. mmmmmmmmmmmmmmm przepiękna a skąd masz wzór bo ja w tym linku nie widzę? co prawda po angielsku czytać nie umiem,ale linka nie znalazłam żadnego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję :)
      tam jest zestaw 5 chust do kupienia, na górze po prawej stronie jest podana cena.
      A tutaj link do zdjęć (musisz być zalogowana)
      http://www.ravelry.com/patterns/sources/in-love-collection/patterns

      Usuń
    2. o no właśnie zakumałam i powieliłam pytanie na fb ale zanim tu zajrzałam ;)

      Usuń
  8. Alushko chusta jest przepiękna, precyzyjnie wykonana i pięknie zaprezentowana, jak wszystkie Twoje prace , i żadna w tym moja zasługa, pozdrawiam gorąco i do usłyszenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jesteś wielka, jeszcze raz dziękuję :))

      Usuń
  9. Prześliczna jest. Chętnie spróbuję też, czy mogę prosić o schemat jeśli nie sprawi problemów oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Docia podałam namiary na wzór, to jest wzór płatny na Raverly...

      Usuń
  10. Przepiękna, delikatna, ma piękny kolor i wykończenie oryginalne, czy była prasowana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Była blokowana, na jednym ze zdjęć widać jak jest 'przyszpilona' :)

      Usuń
  11. Faktycznie piękna!
    I piękna, i delikatna, i pociągająca :)
    Oj, czuję, że tez będę do niej wracać myślami... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To niech nie da Ci spokoju aż ją zrobisz ;)

      Usuń
  12. piekna..ja tez chce taka i pewnie sie skusze...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak marzenie, cudna!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest cudowna. Jak mgiełka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna!!! Uwielbiam takie mgiełki - wyglądają niezwykle elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też tak uważam, że mgiełki wyglądają elegancko :)

      Usuń
  16. Alu, zachwycająca jest ta chusta! No i wykonanie mistrzowskie, brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu do mistrzowej (Ani) to mi jeszcze daleko...

      Usuń
  17. Chusta jest absolutnie cudowna :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem co napisać o chuście, bo wszystkie wcześniejsze komentarze już określiły! Cudo, cudo i jeszcze raz cudo!
    Pozdrawiam
    Ula

    http://www.ulaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna jest,szkoda że nie znam angielskiego:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonko ja też nie znam, jest schemat graficzny ażuru w opisie ;)

      Usuń
  20. Prześliczna! Chusta niewątpliwie pracochłonna, ale te pikotki na rogach wyglądają na najbardziej skomplikowane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makunko nie są skomplikowane tylko czasochłonne :)

      Usuń
  21. Jest piękna, doskonała. Przy okazji popatrzyłam sobie na Twoje wnętrza - piękne rzeczy weszły w kadr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wnętrza ? podobają się ? dziękuję :)

      Usuń
  22. Dałabym głowę ,że zostawiłam tu komentarz...chyba mam sklerozę

    a chusta śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) może na faceboku komentowałaś ;)
      dzięki :)

      Usuń
    2. Na Fb owszem również:)
      A chusta jak dla mnie bajka...wpadnę czasem oko nią nacieszyć :)

      Usuń
  23. Nie będę orginalna - jest urocza !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudo, cudo, słów brak, chyba zrobisz taką nie jedną...Może i ja się skuszę na ten wzorek -tylko ten angielski nie wiem czy sobie poradzę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest przepiękna - zdrówka życzę :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekna! ...aż szkoda ją nosić :-) pzrcudna mgiełka!
    serdeczności i zdrówka nade wszystko!
    Magda

    OdpowiedzUsuń