Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

sobota, 5 grudnia 2009

14. Laminaria

Jakiś czas temu, zafascynowana chustami i szalami jakie robiły dziewczyny i pokazywały na swoich blogach, postanowiłam i ja spróbować swoich sił w tym temacie. Jak się okazało temat wbrew pozorom nie był taki łatwy. Miałam schematy, ale nie wiedziałam jak robić po kolei i ile razy przerabiać dany schemat, no i oczywiście jak zacząć? I na szczęście wpadł mi w oko (pod myszkę ;) chyba będzie lepsze określenie) blog myszopticy, a tam tłumaczenie jak i co po kolei należy robić postanowiłam spróbować swoich sił i oto co mi wyszło :)



i zbliżenie


wymiary: szerokość około 190cm, długość(wysokość?) około 90 cm
włóczka: ZEPHIR kolor dżinsowy (poszło około 70g)
druty: addi 3mm
czas: około 2 tygodnie
zadowolenie: BEZCENNE !!! ;)

już miałam zapytania o zrobienie takiej chusty, ale po usłyszeniu kwoty za robociznę nikt się nie zdecydował ;))

3 komentarze:

  1. Chusta piękna, a kolorek marzenie...
    http://trikada.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Lauro, nie zarzucam biżu, cały czas robię, ale bardziej ciągnie mnie do drutowania ;)
    A cena według mnie nie była aż tak wygórowana (100zł + włóczka), lecz ktoś uznał, że to za dużo chyba, bo milczy do teraz. Co innego zrobić dla siebie (i niech inni puchną z zazdrości;)), a co innego dla kogoś (chyba, że za godziwe pieniądze). Szkoda mi czasu na robienie prezentów dla zamawiających za marne grosze :)) A co, zaczęłam się cenić ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Piękna laminaria. Ja wielokrotnie słyszałam ,ze dziergam z oszczędności. Co za bzdura!

    OdpowiedzUsuń