Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

czwartek, 22 lipca 2010

43. Taca...

Nie jestem z niej zadowolona, nie tak sobie wyobrażałam :(
Ale co się dziwić jak pierwszy raz robiłam z papierem, z serwetkami było łatwiej. Gdzieś wyczytałam, że dziewczyny używają wydruków na zwykłych kartkach o gramaturze 80g/m2 i postanowiłam z tego skorzystać. Wymyśliłam sobie taki motyw. Wydrukowałam. No i klapa :(

według mnie kartka jest za gruba i za bardzo się odznacza, a poza tym bardzo źle mi się ją przyklejało

ale jak się na niej poustawia różne rzeczy to nie widać tej brzydoty ;)

taca może mieć różne zastosowanie ;)
przetarcia miały być i raczej są ok.


a poniżej moja psinka, dostrzegła coś na ogrodzie i z zainteresowaniem zagląda :)

5 komentarzy:

  1. Zapewne po położeniu jeszcze kilku lub kilkunastu warstw lakieru byłoby ok. A może spróbować przetrzeć papierem ściernym brzegi kartki i jeszcze raz polakierować? Albo tą ciemniejszą farba po brzegach kartki i przetrzeć? Z daleka, na zdjęciu, efekt jest super. Motyw, który wybrałaś bardzo mi się podoba i przecierki też.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna taca,, papierowe wydruki lakieruje czasami 50 razy,,w między czasie przecieram papierem ściernym.
    Psinka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tym polega decoupage, że wykańcza się papier wiele razy lakierem akrylowym. Przy gramaturze 80 wystarczy 30 warstw, jeżeli papier idealnie przylega do powierzchni. Co 4 warstwy należy przetrzeć drobnym papierem ściernym o gramaturze najpierw 200, potem zwiększając do 1000 np. co 200 punktów gramaturowych. Ostatnich 3 warstw nie przecieramy papierem. życzę Cierpliwości w lakierowaniu, a Twoja taca na pewno będzie piękna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam zwykłego papieru ksero i jest OK...., piękny motyw na tacy i fajna przecierka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba ta taca - a motyw cudny:) co prawda nie znam się na decoupage bo dopiero czynie pierwsze kroki:) za to herbaciarki w poprzednich postach są cudne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń