Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

wtorek, 24 stycznia 2012

86. Brak weny ....

Brak weny ostatnio u mnie :((
Całe szczęście, że wena robótkowa mnie nie opuściła, mam brak weny do pisania bloga ;))
Zrobiłam ostatnio wiele rzeczy, ale nie mogę się zebrać, żeby zrobić zdjęcia, a niektórych już nie mam w domu :(

Na zamówienie zrobiłam komplet.

Czapka Poppy (jak ją zrobić można znaleźć w prawej bocznej szpalcie na moim blogu)
zbliżenie kwiatka
Szalik


Włóczka ta sama co ostatnio z niej robię czyli Rozetti First Class,
druty KP drewniane 4mm i 3,25mm.

Zamówione są jeszcze rękawiczki do kompletu, ale czekam na włóczkę.

Zrobiłam jeszcze czapkę dla syna do kompletu z kominem, czapkę 'pandę' dla córki, kapcie szydełkowe dla siebie, skarpetki i .... duuuużo bransoletek :)
Jak pogoda i wena pozwolą to zrobię fotki i pokażę ;)

17 komentarzy:

  1. Piękny komplet.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wzorek na szaliku! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet :-) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajka, po prostu bajka. czapki Poppy bardzo mi się podobają a ta w tym kolorze wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba w tej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna ta poppy! Szalik tez, ale poppy... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest ten szary komplecik :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aluśka - opuściłam się ostatnio w odwiedzinach, ale będę nadrabiać!
    Poppy jest jakaś nieśmiertelna, nie sądzisz?
    Ciągle wraca:)
    Bardzo ją lubię i nie mogę przestać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplet! A z weną taki zastój nie tylko u Ciebie :) To chyba wina pogody :) Wiosną będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny komplet, śliczne kolory i dobór wzorów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Weno wróć :) bo chcę zobaczyć te wszystkie cudeńka.
    Komplecik piękny i na pewno zrobię sobie taką czapkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny komplet w dodatku w moim ukochanym kolorze :) I ten kwiatuszek dodaje romantyzmu :) Podziwiam perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń