Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

piątek, 15 czerwca 2012

99. Jestem.....

..... chociaż nadal bez swojego komputera..... ciągle go 'leczą' i nie wiem kiedy wróci do mnie... niby nic aż takiego się nie stało a trudno go naprawić, dlatego ciągle czekam...

A dzisiaj dorwałam się do laptopa córki i pokażę bluzeczkę, którą zrobiłam już dość dawno.
Jest to jak zwykle moja interpretacja :) tym razem bluzeczki znanej jako Daisy.

przód
tył
zbliżenie na kieszonkę
rękawy wrabiane od góry

Kieszonki robiłam po raz pierwszy i wyszły mi tak jak chciałam, są dorabiane innym kolorem (brązowym) tak jak i wykończenie rękawków co widać na pierwszym zdjęciu.

Włóczka to Diva, zużycie 2 i pół motka,
druty drewniane KP 3,5mm

Bluzeczka noszona, spisuje się dobrze, jestem z niej zadowolona :)))

Mam nadzieję, że częściej będę się odzywać, bo trochę rzeczy narobiłam i robią się zaległości w pokazywaniu ;)



13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram :)) Bluzeczka super :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka i kobieca. Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłas się Alushko!!;))

    BLuzeczka urocza, pokazuj resztę! Długo cię nie było to i duzo zobaczymy teraz!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję :))
    Jak mi brakowało Waszych komentarzy ;)
    Mam nadzieję, że będę częściej jak już odzyskam swojego laptopa...
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie proste formy :)) bluzeczka jest śliczna :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzeczka bardzo ladna..prosta i elegancka...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę jak pięknie wyszło:) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ten model, może po swojemu też wykonam coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń