Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

czwartek, 28 maja 2015

161. Kolejny Aeolian Shawl ...


Ufff.... przebrnęłam jakoś...
Taki wzór wybrałam i trochę mi się dłużyło pod koniec przerabianie tych setek oczek... zwłaszcza, że postanowiłam zrobić z noopkami (kuleczkami).... ale w końcu jest :)
Teraz mogę już wysłać do właścicielki i spokojnie zabrać się za inny projekt.
Chustę zgłaszam jako projekt 17/52 w 52 projekty w 2015
Oto rzeczony Aeolian Shawl




Próbowałam zrobić zdjęcia na różnych tłach bo "na ścianie" gdzie zwykle uwieczniam chusty nic nie było widać :(
Kolor ściany szarobeżowy a chusty ecru i co ? brak kontrastu to i słabo widać ...


No i jeszcze wersja balkonowa z kwiatkami ;)


Chusta wyszła lekka i zwiewna, czego zdjęcia niestety nie oddają.
Włóczka: moja ulubiona Lace Drops kolor 100
Druty: moje ulubione drewniane KP 3,25 mm

Mam nadzieję, że się spodoba :)




Powstał też jakiś czas temu projekt 18/52 naszyjnik z koralików. Jest to  sznur koralikowo-szydełkowy połączony z Toho 11o i Twin Preciosa a później doszywana reszta.



Korzystałam ze wzoru Weraph Weroniki Kaczor z BEADING Polska nr 03/2013
Będą następne ....


25 komentarzy:

  1. Chusta piękna, delikatna, i naprawdę widać tę zwiewność :). Ale naszyjnik szczególnie mnie zachwycił - zazdroszczę Ci tej umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie ma co zazdrościć tylko samej spróbować , to nie jest trudne ;)

      Usuń
  2. I chusta i naszyjnik są przepiękne! :) Pozdrawiam Alu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta przepiękna! U mnie ciągle w planach, bo trochę mnie przeraża ilość oczek przy końcu i to co najładniejsze - noopki. Naszyjnik także robi wrażenie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      da się przejść tę ilość oczek bo myślisz o tym, że już kończysz ;)
      fakt z noopkami dłużej schodzi i więcej włóczki idzie...

      Usuń
  4. Jeszcze raz wyrażam swój zachwyt dla chusty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, jak marzenia a naszyjnik oryginalny zachwycający.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta piękna, rozumiem miłość do tej włóczki :) A jej lekkość widać na trzecim zdjęciu (które to też ma najlepsze tło :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) moja miłość nadal trwa... no przynajmniej na chusty i szale w odzieży niekoniecznie ;)

      Usuń
  7. Piękna chusta, ozdoba koralikowa wyjątkowa. Podziwiam wykonanie. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna chusta, bardzo delikatna, takie lubię najbardziej. Aeolian jeszcze przede mną ale patrząc na Twoją chustę myślę, że już niedługo i on zagości na moich drutach:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do dziergania :)
      myślę, że delikatność wynika z wełenki z jakiej została wykonana.....

      Usuń
  9. Alusiu, często mi się wydaje,że podobnie jak Ty sobie dziergam i czytam. Często to samo i z podobnych włóczek, ale dzisiejszym wpisem to mnie przebijasz na głowę! Moja biżuteria nie jest tak wyszukana, a szale nie tak zwiewne,lekkie i cudowne. Podziwiam bardzo i pozdrawiam serdecznie1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu bo my pokrewne dusze jesteśmy przecież ;)
      ale nie wierzę w to przebicie Ciebie, nieustannie zachwycam się Twoimi pracami :)

      Usuń
  10. Naszyjnik piękny, ale chusta mnie zabiła. Co prawda od czasu, kiedy się ostatnio widziałyśmy - czyli jakieś sto lat temu? ;) - nauczyłam się już robić nieco więcej, niż oczka prawe i lewe, ale takie chusty to dla mnie nadal czarna magia. Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna, zwiewna chusta, ten wzór chyba najlepiej wygląda w bieli, no i robota perfekcyjna. Naszyjnik równie piękny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne oba dzieła!
    Na Aeolian mam już kupioną włóczkę, ale bałam się dłużyzny... ;-), nie zmobilizuje mnie raczej Twój wpis. Tym bardziej, że nupki śliczne i kuszą! mam nauczkę - nie czytać wpisów, tylko oglądać obrazki! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i efektowna chusta, do tego bardzo elegancki i oryginalny naszyjnik. Na prawdę nie wiem co cudniejsze! Jesteś bardzo wszechstronną rękodzielniczką, czy już Ci tego nie mówiłam? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna chusta! I na każdym zdjęciu widzę jej delikatność i zwiewność. Naszyjnik też bardzo ładny, ja właśnie posiłkuję się ze swoim beading-owym marzeniem. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekny ten Twój Aeolian Mam go w kolejce do wydziergania i w koncu muszę się za niego zabrać :) Pozrawiam.

    OdpowiedzUsuń