Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

sobota, 24 kwietnia 2010

33. Następne broszki ;)

Dziękuję za miłe słowa w komentarzach odnośnie moich prac :)))

Tak jak mówiłam, robienie tych kwiatków z organtyny wciąga ;)
Powstały kolejne, ale tylko dwie sztuki.
szara

żółto-oliwkowa

ta sama na ciemnym tle


Dlaczego tylko dwie? Przyczyna bardzo prozaiczna, zabrakło mi zapięć :( Muszę zamówić nowe, bo za te w pasmanterii to płacę jak za zboże, a w necie widziałam tańsze.

Tak wygląda zapięcie broszki. Prawda, że profesjonalnie ? ;))


Okazało się, że są pierwsze chętne na moje broszki, co niezmiernie mnie cieszy :)))
W temacie broszek nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję za odwiedziny u mnie i przemiły komentarz :-)
    Tak właśnie słyszałam że robienie broszek z organtyny wciąga i...aż boję się zacząć :D
    Ale są naprawde b. piękne- takie delikatne a dobrze dobrane kolory podkreślają ich urok-jak u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń