Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

środa, 8 lutego 2012

89. Czapka do Inspiry..... i coś jeszcze...

Do mojej Inspiry do kompletu dorobiłam czapkę.
Inspirę noszę codziennie ;) bardzo ją lubię, a teraz na te wielkie mrozy potrzebowałam czapkę, która pasowałaby do komina.
Poszperałam, poszukałam, popytałam (dzięki Krysiu) o wzór i zdecydowałam się na taki model

Włóczka ta sama, z której robiłam Inspirę + druga nitka bardzo podobna. Wyszedł lekki melanż, ale mi nie przeszkadza. Ważne, że nie marznę :))


A teraz z innej beczki....


Wczoraj mieliśmy ważną rocznicę. 25 lat temu ślubowałam mojej miłości życia - miłość, wierność i uczciwość małżeńską.
Dziękuję Bogu za mojego męża, że jest dla mnie prawdziwą miłością i najlepszym przyjacielem, zawsze mogę na niego liczyć :))
Bardzo cenimy wartość małżeństwa i po tylu wspólnych latach doceniamy ją jeszcze bardziej.


-------------------------------------
Bardzo dziękuję za komentarze do rękawiczek. Od jakiegoś czasu staram się odpisywać właśnie w komentarzach.

40 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje, oby Bóg obdarzał Was łaskami na dalsze lata wspólnego zycia.
    Kawał czasu, ja niedługo 11 rocznice będe obchodzić:)

    Czapka świetna, bardzo mi sie podoba. Czy gdzies mozna kupić wzór?

    Pozdrówki serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu dzięki :) nawet nie wiem kiedy to zleciało ;))

      Nie wiem czy jest wzór do kupienia, ja go 'wykombinowałam', ale pewnie już ktoś przede mną go 'wynalazł' :)

      Ściągacz to wzór francuski, a dalej
      rząd1. z 1oczka prawego zrobić 3oczka, 2 lewe,
      rząd2. prawe nad prawymi lewe nad lewymi; rząd3. z 3oczek 1 prawe, 2 lewe
      rząd4. prawe nad prawymi, lewe nad lewymi
      i to jest wszystko, powtarzać te 4 rzędy

      Usuń
    2. Dziękuję, spiszę, pokombinuję:)
      Buźka:*

      Usuń
  2. Życzę Wam kolejnych pięknych rocznic, ćwierć wieku w dzisiejszym zwariowanym świecie to piękny kawałek czasu :)) a czapeczka miodzio :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu dzięki :)) mam nadzieję, że będzie ich wiele ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajna czapa :)
    Aluszko, życzę kolejnych 25 lat w zdrowiu i miłoci :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje i życzę kilka razy kolejnych 25 lat.
    A czapka do Inspiry - świetna. Ja właśnie finalizuje ten szyjogrzej - mój będzie prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :) Na pewno obdarowana będzie zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czapa. Życzę wszystkiego najlepszego z okazji pięknej rocznicy. Mnie to czeka za rok. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i pewnie też powiesz: jak to szybko zleciało ;)

      Usuń
  7. Alushko, wszystkiego najlepszego z okazji tej pięknej rocznicy!!! I życzenia każdej kolejnej, jeszcze piękniejszej. Ale jak to 25 lat? Mnie się nie zgadza, patrząc na daty :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Script dzięki :) już poprawione ;)to chyba z wrażenia, że już tyle lat ...
      a swoją drogą to spostrzegawcza jesteś, nikt mi nie zwrócił na to uwagi ;))

      Usuń
    2. Ja zwróciłam, bo brałam ślub w 2000r. i tak mi jakoś nie pasowało, że ja 12 lat po ślubie, a Ty tylko 3 lata wcześniej wyszłaś za mąź i już 25 stuknęło :)
      Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, Wasz przykład pokazuje, że nie tylko miesiące z "r" przynoszą małżeństwom szczęście :D

      Usuń
  8. W pierwszej kolejności to co najważniejsze: życzę wielu razem spędzonych lat. To piękne , że tak ciepło i z taka miłością piszesz o swoim mężu.
    Teraz wracam do bardziej przyziemnej sprawy: czapka. Czapka jest piękna. Cały komplet prezentuje się wspaniale. Pozdrawiam serdecznie Jubilatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu co w sercu to i na ustach :))
      Dziękujemy !

      Usuń
  9. Super czapka!:-) Wszystkiego najlepszego z okazji tak wspaniałej rocznicy:-) Moi rodzice w czerwcu też będą taką obchodzić:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mieli przynajmniej ciepło :)
      A nam tak jakoś luty wyszedł ;)
      (M.pracował w szkole i wtedy ferie były;))

      Usuń
  10. Sympatyczny, piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna rocznica, tylko pozazdrościć, że po tylu latach możesz tak pięknie o swoim mężu pisać. Życzę ci wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny komplet i cudowna rocznica - godna pozazdroszczenia;) najlepszego w pełnym zdrowiu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tak pięknej rocznicy. Życzę kolejnych 25 lat w szczęściu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kankanko - dziękuję, komplet w użyciu, sprawdza się :))

      Wioletto tak czuję i myślę, dlatego tak mówię :))

      nietylkoSZALeństwo - nie ma czego zazdrościć ;) nic nie przychodzi samo, trzeba nad tym pracować :)) a zdrowie bardzo pożądane, jednak coraz starsi jesteśmy....

      magdor - dziękuję :)

      Usuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji pięknej rocznicy,obyś przez kolejne lata miała w męzu wsparcie ,przyjażń i miłość jak do tej pory.
    Fajny zestawik zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny komplet,,
    mam pytanie Ispire robi sie tak jak kazdy żakard, czy ona ma jakieś tajniki.nie znam angielskiego i nie mogę zrozumieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jago zasada ta sama, zajrzyj na ten wątek, są tam moje zmagania z Inspirą
      http://maranciaki.pl/forum/viewtopic.php?t=9545

      Usuń
  16. ja tu pierwszy raz, więc z pewną taką nieśmiałością gratuluję pięknej rocznicy (czego i sobie życzę ;) i podziwiam wielce wyroby rękodzielnicze wszystkie.
    coś czuję, że ja tu jeszcze wrócę :)
    pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich progach :) rozgość się i wracaj jak często chcesz :))
      Dzięki :)

      Usuń
  17. gratuluje rocznicy...ja taka mialam 2 lata temu..i wiem jaka to satysfakcja..radosc...dziekuje za komentarz i juz poprawiłam..mam nadzieje,ze nie bedzie utrudnien...dziekuje rowniez za adres na tamtego bloga..trafiłas w dziesiątke...no a czapka rewelacja...chyba bede musiala podpatrzec:)...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu podpatruj sobie :)
      cieszę się, że trafiłam z tym linkiem :))

      Usuń
  18. Wielkie gratulację. To cudownie spotkać bratnią duszę na swojej drodze i móc spędzić z nią życie.
    Życzę Wam kolejnych pięknych lat i wielu rocznic :)
    A czapeczka cudna - Inspira bardzo mi się podoba i też ustawiłam ją sobie w kolejce. Stworzyłaś uroczy komplecik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))
      Zrób Inspirę, na pewno będziesz zadowolona :))

      No popatrz też 7 lutego ?tego samego roku?

      Usuń
  19. Teraz zobaczyłam datę - moi rodzice też brali ślub 7 lutego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ponad dychę wcześniej :) A inspire chyba zrobię bo nazbierałam odpowiedniej włóczki tylko jest jej za mało więc będę kombinować po swojemu :)

      Usuń
  20. Gratuluję i życzę dalszych lat w miłości!
    A prace przepiękne-jest co podziwiać i czerpać inspiracje!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi miło jeżeli znajdziesz inspirację w moich pracach :))
      Dzięki :)

      Usuń
    2. Piękny ten komplecik i pięknie piszesz o Swojej Rocznicy -życzę Wam następnych 25-ciu lat w szczęściu!!!
      PS gdzie mogłabym znależć opis tej czapki?
      Pozdrawiam serdeecznie!

      Usuń
    3. Milu dziękuję :))
      Opisu nie ma.... kombinowałam sama.
      Jesteś kolejną osobą, która pyta i wzór.
      Postaram się go napisać niebawem :))

      Usuń
  21. Jakim cudem to wszystko opuściłam???
    Cudny szal świetna czapka.
    Opisu nawet nie czytam bo nigdy nic z takowych nie zrobiłam hihihi tylko schemacik rysunkowi jak jaskiniowcy:)
    I gratulacje rocznicy ja w tym roku mam 23.
    Całuski Lacrima

    OdpowiedzUsuń