Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

czwartek, 29 stycznia 2015

151. Uszatka.... i pierwsze próby



Dzisiaj krótko.
Niedawno wzięłam udział w MKAL-u Uszatka Hat Hani Maciejewskiej (na Raverly).
Jak się okazało nie miałam odpowiedniej włóczki w potrzebnej ilości a musiałam już zacząć.... no musiałam i już (też tak macie ?). Szybki przegląd włoczek (resztek) co by tu się nadało i wymyśliłam, że zrobię dwukolorową.
No i zrobiłam :)



 I tę czapkę wpisuję jako trzeci projekt 3/52 w wyzwaniu 52 projekty w 2015

Włóczka to pozostałość po poprzedniej czapce Flaming i szarych chustach.
Druty jak w opisie czapki.

Wzór dostępny na Raverly Uszatka Hat, jest dostępny w czterech językach w tym
w j. polskim :) i jak wszystkie wzory Hani bardzo dobrze rozpisany :)


A poniżej pierwsze próby na kołowrotku ....



Musiałam uwiecznić, żeby po jakimś czasie mieć porównanie ;)


23 komentarze:

  1. Wygląda ciekawie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście , że też tak mamy:))) Piękna czapka! I przez przypadek bardzo oryginalnie wydziergana:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) no chyba jedyna taką zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka wyszła świetna.
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na pierwsze próby kołowrotkowania, to nie mam pytań ;) Zostaw sobie moteczek "dla potomnych", ja swój pierwszy ciągle mam. Pozdrawiam serdecznie. A uszatka tyż pikna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tysiu dziękuję :) zostawię na pewno, teraz czekam na czesanki i będę próbować dalej ....

      Usuń
  6. Wspaniała! Bardzo podoba mi się Twoja dwukolorowa wersja :-) Śliczne kolory.
    Jak dla mnie twoje próby na kołowrotku wychodzą doskonale.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no aż zaskoczona jestem, że tyle pochwał zbieram za te pierwsze niteczki :D

      Usuń
  7. Ale świetna czapa :D
    Kołowrotek dorwałaś? Oj się będzie działo :D Zdolniacho.
    Idę sobie zaraz poczytać o tych 52 projektach, haha, jakbym miała mało do zrobienia :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) No dorwałam ;)
      Tylko uważaj bo to wciąga ;)

      Usuń
  8. Od rana prześladuje mnie ta czapka :) Twoja wersja kolorystyczna jest super :)
    Nowe hobby, świetna sprawa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a hobby wciągnęło mnie na całego ....

      Usuń
  9. Alusiu, mnie też ta czapka daje wiele do myślenia. Podoba mi się zarówno Twoja jak i Wioli wersja, a mam do zagospodarowania moteczek Rioska. Kolorki boskie wybrałaś! Cuuuudna!Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi bierz się do dzieła :) i nie zapomnij się pochwalić.... a z Rioska to będzie super :D
      ja miałam jakieś resztki wełny ....

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba Twoja dwukolorowa wersja. Wyszła super!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń