Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

piątek, 4 czerwca 2010

37. Naszyjnie ...

Kilka naszyjników zrobiłam. Naszło mnie, a jak najdzie to robię ;)))
Zdjęcia nieciekawe, bo ta pogoda taka różna .... ale obiecałam komuś, że pokażę, więc to robię :)

Z KWIATKAMI
długość około 35cm x 2
kolory: szarości, sznurek i drobne koraliki czarne
NIEDOSTĘPNE (46)




CZARNY drewno
długość około 39cmx2
DOSTĘPNE (43)



Z AGATEM ŻÓŁTYM
długość około 33cmx2
Materiały: agat, szkło weneckie, lawa wulkaniczna,szkło, element ozdobny posrebrzany, rzemień okrągły
NIEDOSTĘPNE (45)



Z AGATEM NIEBIESKIM
długość około 30cmx2
Materiały: agat, drewno, szkło elementy ozdobne posrebrzane, sznurek woskowany
NIEDOSTĘPNE (45)



MUSZELKOWY
długość około 43cmx2
NIEDOSTĘPNE (45)



KARNEOL
długość około 36cmx2 + 5cm wisior
Materiały: karneol, rzemień
NIEDOSTĘPNE (46)



To na razie tyle, naszyjników jest więcej, ale nie mam zdjęć.
A robótkowo to chyba za gruby sweter się zabiorę, może SHALOM CARDIGAN? Zobaczymy ...

Dużo słońca wszystkim życzę :))

4 komentarze:

  1. Wspaniałe naszyjniki...:-) Ciężko mi jest stwierdzić, który mi się najbardziej podoba... Chyba wszystkie tak samo...;-) Cudne są...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Czerwony i 2 pierwsze! Podziwiam prezycję wykończenia i dbałość i szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te naszyjniki, szczególnie pierwszy mi się podoba. Od dłuższego czasu przymierzam się do tych kwiatków i jakoś ciągle nie mogę się zabrać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń